Voor de vacature van toonzaalmedewerker in deze houthandel zijn dit jouw verantwoordelijkheden:
Als belangrijke figuur binnen het team speel je een centrale rol bij het adviseren van particuliere klanten, doe-het-zelvers en professionals
Je voorziet hen van gedetailleerde productinformatie en zorgt voor de opvolging van offertes en bestellingen
De administratieve afhandeling verlies je niet uit het ook en werk je dan ook nauwkeurig af
Je voorziet de klant voldoende updates over de stand van zaken
Bedrijfsinformatie
Onze Gentse klant heeft zich gevestigd als vooraanstaande houthandelaar met een mooie ervaring. Hun aanbod is divers en omvat een enorme variëteit aan houtproducten en plaatmaterialen. Ze onderscheiden zich door op maat gezaagd hout en plaatwerk te leveren en staan daarnaast klaar om samen met klanten unieke kasten en meubelstukken te ontwerpen en realiseren. De rijke ervaring en deskundigheid van het bedrijf stelt hen in staat om ondersteuning te bieden bij de constructie van op maat bedachte meubels. Plus, ze zijn in staat om bijzondere afmetingen snel te bestellen en te bezorgen. Met een enthousiast team van ongeveer 40 medewerkers, zet dit bedrijf zijn groeitraject voort. De organisatie kenmerkt zich door een horizontale structuur waar communicatie snel en eenvoudig verloopt.
Jouw profiel
Als toonzaalmedewerker binnen deze groeiende houthandel heb je:
Affiniteit of een achtergrond in de houtsector, of met bouwmaterialen
Je bent commercieel ingesteld
Als teamspeler ben je loyaal en kunnen collega's rekenen op jouw behulpzaamheid
Je zelfstandige ingesteldheid, leergierigheid en vaardigheid over administratie en IT zijn belangrijk
Je bent bereid om op zaterdagochtend te werken met in ruil een vrije dag tijdens de week
Klanten of leveranciers opvolgen
Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
Klanten: Bedrijven
Klanten: Groothandel
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
Klanten: Kleinhandelaars
Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
Aanbod
Je werkt vanuit de toonzaal, gevolgd door burelen en een werkplaats. Je werkt in een open ruimte, waardoor het gemakkelijk is om vragen te stellen en elkaar te helpen wanneer nodig. Loon:
Het loon is bespreekbaar, en afhankelijk van ervaring of technische achtergrond
Maaltijdcheques
Ecocheques
Verlof:
Kan vrij gekozen worden in onderling overleg
Er is geen collectieve sluiting
20 wettelijke verlofdagen
Uurrooster:
8 u tot 17 u 30 of 18 u
Zaterdagvoormiddag van 8 u tot 12 u, je krijgt hiervoor een volledige vrije dag tijdens de week
Deze vrije dag kan zelf gekozen worden, opnieuw in onderling overleg, en blijft algemeen ook jouw vaste vrije dag (uitzondering altijd mogelijk)
Op weekbasis werk je als bediende 38u bij dit bedrijf
FT en 4/5e zijn mogelijk
Klaar voor een nieuwe uitdaging en is deze job iets voor jou? Laat zeker van je horen!